muscles

ujujuj... blev några dagars inaktivitet här på bloggen... men destor mer aktivitet IRL!

först & främst (& förmodligen det viktigaste)... JAG HAR FÅTT JOBB! har tidigare skrivit om ett deltidsjobb som jag blev erbjuden, men som i slutändan gick mig förbi.... men ICKE! jobbet är nu mitt... träffades med chefen i torsdags & dagen därpå var det dags - snabba ryck!!!


som sagt är detta alltså ett deltidsjobb (halvtid, närmre bestämt)... det innebär att jag inte får någon full lön... å andra sidan har jag mer fritid, tid då jag kan koncentrera mig på att avsluta min körkortsutbildning (verkligen på tiden det!) & tid att börja träna på allvar.... med det sagt kan jag ju lika väl avslöja att jag precis har bokat in mig på ett gratis träningspass med instruktör på samma gym som älsklingen brukar ha som sitt extrahem träna på... pirrigt (konstigt, men så är det...)... jag som annars främst har tränat hemma, mol allena... men jag ser framemot lite större bulor på armarna, mer uthållighet & liiite högre tal på vågen (ja, jag är en av dem med "lyxproblemet" att väga aningen för lite (men jag råkar veta att så snart jag har tränat upp musklerna lite grann så fixar vikten till sig också...))





några goda kostråd för en (någotsånär) träningsnybörjare?


Kommentarer
Postat av: Olivia

ja, det är ganska läskigt men sen så är han ju på det sättet i många av hans roller, om man tar bort ragga på tjejer :P

2010-08-14 @ 20:53:03
URL: http://oliviiaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0