min första länkning!

härligt härligt... efter att ha tipsat bloggarkompisen havii om ett roligt videoklipp har jag nu sett första länkningen hit - till min blogg.... får ju alldeles lust att dra fram en massa kuddar & baka muffins så att folk kan sitta gött & mysigt, mumsa & läsa vad för konstigheter jag nu än får för mig att knappa ner......


får hoppas att mina läsare är sugna på lite disney... för personligen har jag av någon anledning gått runt & sjungit om siameser de senaste dagarna - så vad bättre än att bjuda på ett klipp (på svenska dessutom, låten är helt enkelt inte lika bra på engelska (trots att jag inte alltid är så förtjust i dubbat))


mjau!




Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

sv: verkligen :D..snart är det dock över, men jag tycker ändå de e mycket finare när det blir vår och alla träden blomstrar alla olika färger :D..

2010-10-14 @ 12:33:11
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Haval B Aziz

sv: btw så ska du själv ha tack :D..

kjam

2010-10-14 @ 12:33:25
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0