mest positivt

stressen har lagt sig igen... skönt... allt som återstår av den nu är att jag fortfarande kan bli illamående när jag äter frukost.... får ta det jäkligt lugnt! (har haft magkatarr en gång i tiden, så när jag väl blir riktigt stressad sätter det sig direkt i magen... & för min del innebär det en väldigt känslig morgonmage)


& hösten har verkligen gjort sin stora entré! jag varvar suckandet över tungt grått väder, ofattbara vindar & pölar i skorna (har hål... måste byta ut dem snart) med god varm nyponsoppa, varm choklad, mysiga filmkvällar & (inte minst) mys med älsklingen i en mjuk varm säng medan regnet smattrar mot fönstret... då känns hösten faktiskt inte illa alls!



nu ska jag bara lista ut vad jag ska göra för skoj på torsdag....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för din kommentar

2010-09-21 @ 12:47:41
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack så mycket! :)

2010-09-21 @ 17:04:08
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0