fritt spelrum

en blank sida.... så mycket man kan fylla den med.... så många jag vill, så många jag måste..... så lite ork.....(bitvis)

ser mig omkring, tappar lust & inspiration..... måste fokusera på en bit i taget! då kanske energin börjar spruta.... ser fram emot lite estetisk inspiration! känns så nära... lurar där runt hörnet.... måste bara sänka hastigheten på rullbandet, så man hinner dit någon gång!!! & det UTAN STRESS (av yttersta vikt!)

men, egentligen är jag extremt lycklig... pusselbitar börjar falla på plats.... ALLT behöver inte (kan inte) vara perfekt... tvärtom - det är ju charmen.... snacka om trist annars! ...så mycket spännande precis framför mig... en del som jag redan börjat nosa på & en del som skymtar lite längre bort.... börjar kunna fantisera mera detaljerat... börjar kännas allt mer verkligt... blir nästan rädd...... vad händer sedan??? vilka nya drömmar, vilka nya svårigheter, vilka nya glädjeämnen???

LIVET ÄR FANTASTISKT!


Kommentarer
Postat av: C ♥

sv: tack, ja den var supermysig :)



Skriv gärna en kommentar om vad du tycker om min höst outfit!



Direktlänk:

http://ailicec.blogg.se/2010/august/jag-ar-med-och-tavlar.html

2010-08-27 @ 10:10:23
URL: http://ailicec.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Ja, livet är gott! Och som du säger, utan svårigheter vore ju inte glädjeämnena lika uppskattade =)



Trevlig helg!

2010-08-27 @ 10:24:22
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0