*börjar bli varm i kläderna*

wow alltså... börjar inse vilken press vissa bloggare kanske lever under.... vissa skriver ju flera gånger om DAGEN! :-D det hade inte jag klarat... inte än i alla fall ;-) ...kanske när jag är lite mer rutinerad... men för tillfället är jag nog fortfarande lite fast i min vana av att låta andra ta plats i första hand, medan jag snällt väntar på min tur.... men här är det ju JÄMT min tur!!! (kanske inte så dumt faktiskt (kanske kan dra nytta av denna erfarenheten för arbetslivet med när jag tänker efter...))

var inne i en annan blogg tidigare & kollade på bilder från slovenien - helt underbara! det ser ut att vara ett helt overkligt ställe... rent magiskt.... måste definitivt lägga till det på min lista över platser som jag vill hinna se under min livstid.... tillsammans med italien (rimini) som älsklingen alltid talar så varmt om....... *suck* ska bara få ordning på den där ständigt gäckande gyllene kombinationen - TID & PENGAR..........SAMTIDIGT!!!!!



(förresten - har fått ordning på mobilen nu.... kunde inte hitta något i manualen, men jag kom på att jag av misstag hade gått in på nätet & sedan inte avslutat det ordentligt.... fixat! - sedan dess har det inte varit några problem med en ständigt lysande extern display)

hoppar nog skrivandet imorgon - lång dag på schemat...

Kommentarer
Postat av: Lova

:D

2010-07-20 @ 00:49:12
URL: http://lowah.blogg.se/
Postat av: Lova

sv: tack så jätte mycket! :)

du skriver bra, hörredudu!

2010-07-20 @ 20:03:50
URL: http://lowah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0