nyförpackad & fin

man blir ju riktigt taggad av att sitta & mecka med bloggen... vilken spännande värld jag har gett mig in på.... det är världens problemlösning bara att lista ut hur man ska få till en bild i headern....men skam den som ger sig! & till sist blev det ju faktiskt ett helt godkänt resultat (tycker jag då själv, & eftersom detta är MIN blogg så är det ju JAG som bestämmer (tänk om det hade varit lika enkelt överallt annars också...)) känner mig nu både nöjd & lite klokare... älsklingen kliar sig i huvudet & kan inte helt förstå varför jag inte med iver ger mig i kast med att göra om varenda detalj i resten av bloggen - men sanningen är den att jag faktiskt trivs rätt bra som det är just nu....

de senaste dagarna har vi haft ett par diskussioner här hemma....om kaniner.... på något vis kom vi in på ämnet mörkerseende... hoppet därifrån till morötter är ju inte särskilt långt & min hjärna letar sig därefter snabbt & lätt vidare till kaniner.... men - har kaniner bra mörkerseende? behövs det? äter de verkligen så mycket morötter, eller har min hjärna fått bestående skador av allt tecknat som jag kollade på under min uppväxt???

vid något tillfälle måste jag verkligen utforska detta vidare....
under tiden njuter jag av en underbart slapp filmtittardag!


Kommentarer
Postat av: elin

sv: det var så lite så! behöver du hjälp med något mer är det bara att fråga :)

2010-07-25 @ 17:13:50
URL: http://eelinviktoria.blogg.se/
Postat av: cornelia

sv: jaa verkligen! :)

2010-07-25 @ 17:21:33
URL: http://coorneliaduvet.blogg.se/
Postat av: angelica

sv åh tack! :)

2010-07-26 @ 00:25:24
URL: http://fleratimmar.blogg.se/
Postat av: peone

sv: tack så mycket! ja, vi har väldigt lika bloggnamn :) vad kul att du gillar samma saker som mig också :D javisst, du får gärna titta in fler gånger :)

2010-07-29 @ 19:51:24
URL: http://peone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0