störtskönt

jag sitter här och speglar mig i min nya datorskärm.... har läsglasögonen på näsan (duh....jag sitter ju framför datorn) & kan bara konstatera att jag förmodligen kommer bli riktigt söt som gammal! :-)

häromdagen (en av de där dagarna då jag tyvärr inte kunde finna tid för bloggen) tittade pappen förbi.... det var nämligen så att min videobandspelare började strula för ett tag sedan (jag är väldigt nostalgisk & har under åren hunnit spara på mig ett antal videoband med massor av minnen kopplade till sig, så det var allt annat än populärt att den började strula!!!).... jag kollade med pappen om han MÖJLIGTVIS råkade ha ett sådant där rengöringsband som kunde komma till min räddning - men ack..... å andra sidan hade han en av de senaste videobandspelarna som gjordes... i utlandet... så han skulle se till att ta med den nästa gång han kom hem så skulle jag få den av honom...... vilken lättnad - men ni ska veta att jag tyvärr har fått lära mig under min uppväxt att pappen menar väl, men tyvärr har minne som ett såll när det gäller löften.... jag lyckades hitta ett rengöringsband på clas ohlson (thank you!!! (trodde faktiskt inte att det skulle gå att få tag på längre)) & videon går som en dröm sedan dess........... MENMEN...för att återkomma till häromdagen.... pappen tittade förbi & till min STORA FÖRVÅNING hade han med sig VIDEOBANDSPELAREN!!!!! kan förmodligen inte förmedla ens en bråkdel av den varma glada känslan jag fick inombords - trots att jag inte längre var i "akut" behov av videon så värmde det enormt i hjärtat att veta att han hade brytt sig & kommit ihåg mig..... blir ju helt rörd & håller krampaktigt fast vid detta faktum som ett bevis på att min pappa faktiskt älskar mig fast han har så svårt att visa det ibland...

just nu är livet helt enkelt störtskönt....
ska bara ha ordning på jobbfronten också.... :-)


Kommentarer
Postat av: william

roligt med att du är så¨glad:DD

SV:hahaha så santXD;D^^

2010-07-22 @ 19:26:28
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Eller hur! vilken känsla att fota bilderna! :D

2010-07-22 @ 20:22:54
URL: http://gaymasen.se
Postat av: smäm

skoj med ny skärm!

2010-07-23 @ 09:43:06
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0