fis- & bajstankar

fråga inte hur... men på något vis kom älsklingen & jag in på ett något udda spår när vi satt & pratade tidigare....

har fisar smak???

jag tänker lite (äckligt, men ändå) att man hade kunnat fisa rakt in i någons mun för att få svaret... inte för att jag själv är frestad att försöka....


från det ämnet var inte steget långt till att tänka sig en värld där människor, i likhet med marsvin, skulle äta sitt eget bajs (varannan eller tredje laddning) ... jag ser framför mig hur det skulle bildas en svart marknad där man hade kunnat köpa kändisars bajs (inte helt otroligt med tanke på hur världen ser ut idag, eller hur?) - en ovanlig delikatess.... det enda som kvarstår är då frågan - vad händer om man steker bajs? detta är en fråga jag har funderat över länge... jag menar bara: smälter det i stekpannan, eller blir det hårt & uttorkat???

ursäkta om jag har fått det att vända sig i magen
men rubriken borde ju ändå varnat.........


Kommentarer
Postat av: Christian

Konstiga tankar du och din älskling får...

Men du har väldigt vackra ögon.

Sådana där som man kan sjunka in i.



Ha det bra och hälsa din älskling!

2010-11-28 @ 19:11:24
URL: http://www.dunderbar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0