galumph

känns härligt när man kan gå hem efter en teorilektion på körskolan & känna att man faktiskt har blivit litelite klokare! (hoppet är alltså inte ute än *ler*)

& snart är det helg... tillvaron känns verkligen ljus just nu! här sitter jag trött & urlakad i kroppen & fröjdar mig över att jag bara är en arbetsdag ifrån en vilopaus..... det har vart en ganska tuff vecka för mig... förkyld (men inte längre snörvlande, utan nu har förkylningen flyttat söderut & satt sig i halsen så att rösten inte är helt att lita på) & arbetat näst intill heltid... & så gårdagens teorilektion på det....

känner mig nästan lite förvånad över att jag inte känner mig ett dugg piggare av att INTE ha varit på gymmet... hade nog aldrig trott att jag skulle bli en av dem som behöver komma dit för att må bra, men det har alltså blivit en del av mitt välbefinnande... men nu är jag som sagt förkyld & har därför inte vågat mig ens i närheten av gymmet på hela veckan!!! men jag räknar med att kunna ta mig dit igen nästa vecka i alla fall... för efter en härlig uppfriskande helg ska batterierna nog vara ordentligt uppladdade igen!



bara en tung uppgift kvar för dagen...
komma på en godtagbar rubrik till detta inlägg.......


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förmodligen "jag ska straffa hissen genom att bryta min nacke" :)

2010-10-08 @ 08:12:29
URL: http://donsueco.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Duktigt! Körkort är sååå skönt. :D



Och jag mår som bäst när jag slipper träna, haha. Men jag kör på rätt bra med träningen nu faktiskt. Tur att jag har Andrea som peppar mig annars hade jag aldrig kommit dit ;D

2010-10-08 @ 13:17:34
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Haval B Aziz

sv: tack för klippet :D.. finns nu uppe i bloggen.

kjam

2010-10-11 @ 11:43:13
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0