blygdläppar

jag har en hypotes (har jag haft i många år)... en sådan där knasig en.... det är ju så att blygdläppar ser olika ut om man jämför en kvinna med en annan.... jag tänker mig att det kanske kan finnas ett samband mellan kvinnans läppar (i ansiktet) & hennes blygdläppar - alltså, har man tjocka läppar uppe har man också tjocka läppar nere; tunna läppar uppe - tunna läppar nere..... bara en tanke alltså, jag har givetvis inte utforskat frågan... nu kanske någon funderar på dessa kvinnor som har en tunn överläpp & en betydligt tjockare underläpp - det finns ju inget som säger att blygdläpparna måste vara lika tjocka, tvärtom är jag ganska säker på att jag någonstans har hört att det är ganska vanligt med lite asymmetriska blygdläppar........

tankarna vandrar vidare... män har ju också läppar... då tänker jag att man skulle kunna räkna ut hur deras blygdläppar hade sett ut om de hade varit kvinnor (en bra måttstock för de män som väljer att låta operera sig för könsbyte...)

ingen viktig tanke kanske
men ändå inte ovanlig för en säregen hjärna som min...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rolig teori haha! tycker de kan stämma :) ha en grym söndag du med!

2010-08-08 @ 18:17:32
URL: http://luthagenbaby.blogg.se/
Postat av: peone

haha, roligt tänk :D



sv: tackar! :)

2010-08-08 @ 20:07:46
URL: http://peone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0