dilemma

jaha... fick inte jobbet som jag intervjuades för igår... men var varmt välkommen att söka dit igen vid ett annat tillfälle..... känns alltså som om att jag gjorde ett gott intryck, men någon annan ansågs passa bättre för just den här tjänsten........

hur som helst - både igår & i förrgår blev jag uppringd & erbjuden en halvtidstjänst närmre hemma... det är start redan nu på måndag (vilket inte är ett problem eftersom min sista dag på nuvarande jobbet är IMORGON) & det finns eventuellt möjlighet till ytterligare inhopp utöver den fasta tiden.... tjänsten gäller i så fall året ut.....

mitt dilemma är detta - å ena sidan kan jag direkt tacka ja till denna tjänst, vilket innebär en trygg fast (om än ganska låg) inkomst året ut & viss möjlighet att vara lite flexibel med mina tider (jag kan ju själv bestämma om jag vill hoppa in extra eller ej)...... å andra sidan har jag ju sökt andra jobb med - heltidsjobb, vilket innebär högre lön men mer bunden tid, dock är vissa av dessa tjänster tillsvidaretjänster (ett stort plus i min bok, men det innebär också att det kanske finns andra före i kön)....

så svårt att bestämma sig!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Okej :D

En del filmer vänjer man sig aldrig vid fastän man vet vad som kommer att hända :D

2010-08-05 @ 18:29:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: FowZie♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

jättemys :D

2010-08-05 @ 18:31:00
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0