min stora feta grekiska semester

har precis varit ute på en kort, men uppfriskande cykeltur.... men... innan dess satt jag i framför tv:n i drygt en och en halv timme & kollade på film... min stora feta grekiska semester (my life in ruins)




det var älsklingen som fick ett ryck & köpte film igår....egentligen trodde han att han hade köpt mitt stora feta grekiska bröllop, men tji fick han....... ingen av oss hade särskilt höga förhoppningar vad gällde semester-rullen, men jag var på filmhumör & villig att ge den en chans.......

efter första halvtimmen (eller något i den stilen) gav älsklingen upp & begav sig ut i solen (men det ska sägas att han gör det ibland, oavsett hur bra film det är vi kollar på (han är helt enkelt ingen sann filmälskare))... själv var jag inte vidare imponerad vid det laget, men kollade ändå vidare..... i slutändan får jag erkänna att filmen var bättre än jag väntat mig - riktigt rolig på sina ställen & ganska charmig, men visst.... VÄLDIGT förutsägbar... en film som jag förmodligen kommer att ta fram när jag känner för liiite känslor blandat med humor, när regnet trummar mot fönstren......

så, nu får jag leta reda på min kefi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0