tomhet

nu har jag packat hem alla mina grejor från jobbet... sista dagen avklarad......................................










känns ju så TOMT nu!!! trivdes verkligen med jobbet, trots att det blev rätt så tidiga morgnar... kommer att sakna alla (& innerst inne kommer jag att fortsätta hoppas på att det dyker upp lite utrymme för mig, så att jag får återvända....)


hur som haver... idag fick jag ytterligare ett fång blommor (fick av kollegorna för några veckor sedan (pga semestertider)), den här gången av cheferna.... och kollegorna bjöd på god snövit-tårta!



detta är en bild på snövit-tårta som jag hittade.... min hade tre rosa blommor på toppen :-)

då återstår att se om jag ska börja på nytt jobb nästa vecka
eller VAD som händer....


Kommentarer
Postat av: P A T R I C I A (3 tävlingar pågår!)

tror nog det :)

2010-08-06 @ 15:45:56
URL: http://patriciajacobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0