vart tar livet vägen?

min älskling & jag sitter här i soffan med varsin laptop i knät (alldeles säkert en underbar syn :-D )... jag försöker visa honom ett blogginlägg som jag precis har läst & han kastar en hastig blick... mmmhmmm....men du, jag bloggar nu...... ...ingen ovanlig kommentar! & det gäller även i andra sammanhang (alltså inte bara när jag försöker visa ett annat blogginlägg, jag kan ju förstå att han kanske gärna vill skriva klart sitt just då (inlägget finns ju kvar för honom att läsa senare, när han känner att han har tid)).... jag kan känna mig lite frustrerad/ledsen/ensam/bortglömd just då, när det verkar som att bloggen går före allt annat... när (& hur) når man den punkten där bloggandet blir viktigare än livet runt omkring datorn??? personligen tycker jag att det har gått lite väl långt när man inte har tid att göra sig klar att åka iväg någonstans, därför att man först måste blogga om att man måste skynda att göra sig klar så att man inte kommer för sent........... bloggstartsidan kanske borde förses med varningstriangel? - "obs! personer som har lätt att bli beroende bör planera in bloggfri tid"



som tur var vet jag att han älskar mig
det är bara ibland som jag tar åt mig....


Kommentarer
Postat av: Cissi

Godkväll! Allt bra med dig idag? :)

2010-08-24 @ 21:54:15
URL: http://ceciliav.se
Postat av: Tanja*Andersson

SV: är inte heller nöjd med den snubben :P haha

ja det med vuxna o barn sägs det vara bloggare med i tror jag :D typ som foki och blondinbella :D

2010-08-24 @ 22:03:55
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hej!

Undrar bara om du skulle kunna göra mig en STOR tjänst och rösta på mig i en tävling? Klicka bara på länken och tryck på "rösta-knappen". Det tar bara 2 sekunder och jag skulle bli OERHÖRT glad!

Tack på förhand! :)

http://gogreen.se/picknicksm/entry/196

2010-08-26 @ 10:42:31
Postat av: cecilia

söt blogg du har! allt fint ?

2010-08-26 @ 12:56:41
URL: http://ailicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0