avgör näsan?

känner mig riktigt taggad att skriva något nu... (ska bara lista ut vad ;-) )

idag har antalet unika besökare av min blogg FÖRDUBBLATS!!! tänka sig - det finns faktiskt människor därute som läser vad jag än kan tänkas klottra ner med tangenterna... kanske rent av smakar på vartenda ord som jag har valt med stor omsorg.... trodde då aldrig att jag skulle tycka att bloggande var såhär SPÄNNANDE :-)



igår när min älskling & jag höll på att lägga oss kom vi på något sätt in på ämnet att jag oftast har rätt vid meningsskiljaktigheter (kanske låter lite väl självgod nu... men vi har nu varit ihop i över sex år, så jag känner att jag kan bygga påståendet på en hel del erfarenhet)... jag kom på en knasig hypotes, som jag blev uppmanad att skriva om i bloggen - så varför inte? .....jo, det är nämligen så att våra näsor skiljer sig lite åt - en är lite lång & spetsig, medan den andra är något plattare & bredare.... MIN är den långa... jag tänkte alltså att kloka, lyckade människor har långa näsor, medan människor med plattare näsor kanske inte klarar sig helt lika bra i livet ;-D (...roligt att skapa sig tokiga hypoteser om hur världen fungerar, givetvis har jag inte något vetenskapligt underlag för hypotesen, utan jag lämnar gladeligen över forskningsidén åt vem som än är intresserad)



(....sitter nu & sneglar på nya mobilen som införskaffades igår.... det är en sony ericsson hopfällbar t707... men av någon anledning lyser klockan på utsidan hela tiden som den är hopfälld - trodde att den skulle släcka ner efter en stund, spara på batteriet..... möjligtvis är någon som har erfarenhet av denna telefonmodell??? (annars får jag väl ta en titt i manualen... alternativt surfa ut i jakt på svar))

snart ny vecka & jobb som kallar.... får se hur det går med bloggandet till vardags...

Kommentarer
Postat av: fnorden

Jag har nu intagit plats i din blogg för att försöka få fram lite korvbröd ur din långa näsa, något måste du ju ha gömt där innanför

2010-07-18 @ 19:25:17
Postat av: angelica

sv åh tack! :D

2010-07-19 @ 11:18:30
URL: http://fleratimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0