ångest på intågande???

känns som om att det börjar krypa närmre inpå en igen... barnlängtan!

överallt kommer de gående... magarna... ibland undrar man om det bara är jag som kan se dem... men syrran har försäkrat mig om motsatsen (å andra sidan kanske hon rent av har börjat längta efter en småtting till??)... några vänner utannonserade sin graviditet för ett tag sedan... då stack det till lite grann i hjärtat.... kusinen som precis har gift sig avslöjade ännu en graviditet (ännu närmre inpå.... ett större stick!)... inte ens hos frisören går man säker (fast, å andra sidan brukar väl frisören ses som skvallercentrum nummer ett, så där kan man väl egentligen inte räkna med att få fristad) - hon väntar också småfolk! så inte nog med att barnfabriken står stilla hos mig... nu kommer min frisör att gå ner i timmar, så jag måste klippa mig någon annanstans!


buuäää!


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

sv: åhh härligt de lät :).. här har de väl varit likadant, dock iskallt på kvällen.

Har haft en slö dag idag.

haha det gör inget :).. det är ändå över, kanske nästa gång :D

kram kram

2010-09-01 @ 20:33:40
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Anonym

men har man inte sett dessa i hollywood filmer redan? Fast inte allt i samma scen som denna.Men det kommer säkert en remake av denna film i sin helhet :)

2010-09-02 @ 08:33:03
URL: http://donsueco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0