konstant hungrig

graviditetsvecka: 11
totalt antal kräkningar än så länge: 19

jodå, jag är på bättringsvägen... jag mår fortfarande inte så bra just på morgonen, men sedan lättar det under dagen.... att jag har kräkts så mycket ändå skyller jag på att jag åkte på ett kraftigt migränanfall i helgen.... finns det verkligen inget starkare än panodil som man kan använda när man är gravid???! måste fråga barnmorskan nästa vecka

jag måste erkänna att jag förundras över hur snabbt magen arbetar på morgonen... det känns nästan som att maten avdunstar så snart den landar där nere.... man hinner helt enkelt inte fylla magen tillräckligt för att man ska få känna sig behagligt mätt... nä, man får nöja sig med att försöka hitta balansen mellan hål i magen och illamående... samtidigt kan man få lite panik om man någon dag känner sig lite bättre.... tänk om något är fel? så länge man mår illa känns det åtminstone som man tänker sig att det ska kännas när man är gravid...

nästan så att man kan glädja sig över alla kräkningarna...
...nästan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0