barnets hjärtslag!

graviditetsvecka: 15
totalt antal kräkningar än så länge: 45

igår var älsklingen & jag hos barnmorskan för att äntligen få lyssna på det lilla livet där inne i magen.... det kändes helt otroligt att höra de snabba hjärtslagen! jag uppfylldes av lycka... & lugn... på något vis så hade jag börjat bli lite rädd att hon kanske inte skulle kunna hitta något hjärtljud... det var ju så länge sedan som vi såg barnet & illamåendet är verkligen på bättringsvägen (jag har minsann haft hela fyra spyfria dagar på raken!), så oron kom smygande med tysta steg.... men nu känns allt mycket mer VERKLIGT...

vår lilla plutt har det bra!


Kommentarer
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-21 @ 16:06:20
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0